Sådan arbejder vi

Vi styrer efter et fælles kompas

Værdier, der skaber løsninger

Velkommen til YSM, hvor vores værdier danner fundamentet for alt, hvad vi gør. Vores værdier guider os i vores daglige arbejde og sikrer, at vi altid stræber efter at levere den bedste service og de bedste løsninger. Vores værdier og arbejdsmetoder er to sider af samme sag.

Problemer er til for at løses

I YSM er vi stolte af vores problemknuseradfærd, der er styret af vores unikke problemknuserkompas. Dette kompas, som vi følger nøje, består af fire ufravigelige værdier: ansvarlighed, engagement, kreativitet og samarbejde.

Med værdierne i problemknuserkompasset holder vi ikke kun vores kunder kørende, men sikrer også en dynamisk og produktiv arbejdsplads, hvor alle trives. Problemknuserkompasset gennemsyrer således YSM og omfatter alle sammenhænge og alle niveauer. Det indeholder på samme tid vores værdier, vores arbejdsmåde og vores løfte til både vores kunder og til hinanden.

Kort sagt, i YSM udstikker vi retningen med problemknuserkompasset!

Kompasset viser vejen

Problemknuserkompasset, som vi følger nøje, består af fire ufravigelige værdier: ansvarlighed, engagement, kreativitet og samarbejde.

Ansvarlighed

Vi tager ansvar for vores arbejde og sikrer, at vi leverer kvalitet i alt, hvad vi gør. Vi holder vores løfter og arbejder med høj integritet.

Engagement

Vi engagerer os fuldt ud i vores opgaver og i vores relationer. Vores passion for vores arbejde driver os til konstant at forbedre os.

Kreativitet

Vores kreative tilgang hjælper os med at finde innovative løsninger på komplekse problemer. Vi tænker nyt for at levere den bedste service.

Samarbejde

Vi ved, at vi er stærkere sammen. Gennem tæt samarbejde internt og med vores kunder opnår vi de bedste resultater.

Få hjælp af en problemknuser

Alle danske landmænd kender problemknuseren. Det er teknikeren, der under tidspres løser et ukendt problem for landmanden, der har et kritisk driftsstop. Og det er den tekniker, de gerne vil have besøg af, så de igen kan komme ud at køre. Problemknuserkompasset baserer sig således på indbegrebet af en tekniker. Og dets værdier er vores løfte til vores kunder.

Det hjælper os til at være den bedste partner for vores kunder og løse opgaverne hurtigt og effektivt med en stor grad af selvbestemmelse for den enkelte medarbejder og det enkelte team. Vi er dedikerede til at holde alle kørende, uanset hvilke udfordringer der måtte opstå, og vi arbejder målrettet mod at skabe langsigtede succeser for alle.

Prisvindende Best Practice

Vi er flere gange tildelt priser for vores måde at arbejde på og bygge bro mellem værdier og daglig praksis. Tre af vores lærlinge har modtaget udmærkelserne ”Årets Bedste Lærling” og ”Metalindustriens lærlingepris”.  

Derudover har vi som virksomhed modtaget Agromek Award,  Østjysk Landboforenings initiativpris samt Dansk Maskinhandlerforenings pris som Årets Bedste Læreplads.

Sidst, men ikke mindst, er vi som den eneste skandinaviske Case IH forhandler certificeret som masterforhandler.

Red Excellence

YSM er som den eneste skandinaviske Case IH forhandler certificeret som masterforhandler. Vi har gentaget succesen tre gange i træk i 2021, 2022 og 2023.

Certificeringsprocessen Red Excellence skal sikre, at Case IH forhandlere opretholder høje standarder for service og ekspertise. Case IH integrerer lean produktionsprincipper i programmet, der skal forbedre effektivitet, kvalitet og kundetilfredshed.

Red Excellence-programmet består af mere end 100 spørgsmål inden for områderne salg, service og reservedele. Programmet omfatter hele værdikæden og fokuserer på bl.a. de fysiske rammer, efteruddannelse af medarbejdere, markedsføring, værkstedets indretning, skiltning, strategi, KPI-målinger og administrative processer.